Dashuria e një bashkëshorti


Një prift kishte shtatë fëmijë. Pas tridhjetë vjetësh martesë, gruaja e tij  sëmuret rëndë me tumor në kokë. Sëmundja mund ta bënte atë të largohej nga shtëpia pa e kuptuar fare se çfarë po bënte. Kështu që i shoqi duhej ta ruante atë natë dhe ditë. Sa më e rëndë bëhej sëmundja e saj aq më shumë ajo vështirësohej në të folur dhe në të ecur. I shoqi duhej ta ndihmonte atë për çdo gjë, ta ushqente, ta vishte, ta lante... etj. Kjo vazhdoi për pesëmbëdhjetë vjet me rradhë. Disa herë miqtë i kishin sugjeruar priftit, që ta çonte gruan e tij në ndonjë azil ose spital për të sëmurët pa shpresë shërimi, por prifti në asnjë mënyrë nuk kishte pranuar.
“Ajo është gruaja ime dhe nëna e shtatë fëmijëve të mi – thoshte prifti – nuk mund t’a dërgoj as në azil e as në spital”.
Pak para se ajo të vdiste, një shoqe e saj vjen tek ajo për vizitë. Atë ditë ajo ndihej pak më mirë dhe i thotë shoqes së saj: “Sa herë që ti dhe burri juaj do t’u tregoni të tjerëve për dashurinë dhe për martesën, u thoni se burri im ndjen po aq dashuri për mua, sa ç’ka ndjerë ditën që u bëra nusja e tij”.



No comments:

Post a Comment